010110, 16:34

Hej där!

Första inlägget för i år då!
Det var en riktigt mysig och trevlig kväll igår med god mat och spel m.m. När kloackan var ca 23.50  gick vi ut och väntade in 12 slaget. Då blev det en massa skålande och mycket raketer. Vi hade dock inga egna men vad gör det när alla grannar har som man kan titta på?;) Sen gick vi in och fortsatte spela. Vet inte riktigt när jag kom i säng men det var ganska tidigt iaf för jag var sjukt trött.

Idag har jag bara soovit hela dagen. Vaknade för typ en halvtimme sen;) Riktigt skönt måste jag säga. Ska väl gå och fixa nåt att äta sen vet jag inte vad som händer.. Kanske att jag kollar på en film eller nåt. Sen när mamma vaknar så blir det nog att jag måste packa... :S Vi åker ju på söndag morgon.

Ha en super skön chilldag idag alla!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0