27 minuter kvar ;)

Helluuu!

Nu är det bara typ 27 minuter kvar innan jag åker. Så jag tänkte slänga iväg ett litet inlägg innan ;)
Jag kom på att jag kanske kan skriva lite under veckan eftersom att Mårten tar med sin bärbara dator och om jag har tur kanske jag kan få sitta lite vid den så då kan jag berätta lite om vad som har hänt ;) inte för att jag tror det kommer hända så värst mycket men ändå.. Men annars så berättar jag självkart närj ag kommer hem. Iaf så ska det bli jätte kul att åka. Jag har verkligen längtat och jag tror att det kommer bli superkul. Jag kommer ihåg förra året då jag var i Byggdsiljum hur kul jag tyckte det var, att jag bara ville fortsätta åka, och där var jag bara en dag och nu skajag vara borta en vecka ;) Kul!
Nej, nu ska jag gå och kolla en sista gång att allt är packat, det skulle ju inte vara så kul att komma fram ikväll och märka att man har glömt tandborsten eller nåt ;)
Ha det bäääst!

Puss!
//Ronja


Såhär såg det ut när jag var i Byggdsiljum förra året ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

duu får ha det såå kul gumman:)<3 bryt inga ben;) saknar dej<3

2010-01-07 @ 23:16:07
URL: http://idontwannabewithoutyou.blogg.se/
Postat av: Ronja

Det var skiiit najs måste jag säga!:D<3

O nej, inga ben brutna, bara väldigt ont i ena tummen vet inte riktigt vad jag har gjort..?;) Saknar dig med!! Snart får du ta och komma hit!:D<33

2010-01-10 @ 20:05:38
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0