"Don´t ever think that I can´t see you, I see the beauty in your eyes!"

Hej där!

Skrev inget igår men jag varken orkade eller hade tid. Berättar lite snabbt vas som hände igår nu ist.
Efter skolan väntade jag på Sandra som slutade typ 45 min efter mig. Sen gick vi hem till mig för att äta lite mellis. Efter det gick vi nertill centrum för att sen sälja lite rabbatkuponger. Vilket inte gick så bra, för när vi hade gått typ halva centrumbacken kom jag på att jag hade glömt kupongerna på mitt skrivbord.. -.- Såå typiskt mig! haha! Så då fick vi gå runt i centrum i 1½ innan vi skulle till träningen.
Träningen gick väldigt bra till en början. Lite ringrostigt (vilket konstigt ord..:P) på friståendet, men mina volter var jätte bra iaf de första..5.. ;)

Idag har iaf vart en bra dag förutom att jag har vart så trött att jag typ somnade på de 2 första lektionerna... haha!

Snart ska jag gå ut på en prommis med mamsen! Hade tänkt gå ut och springa men då skulle jag få göra det själv så en prommenad med sällskap lät lite mer lockande :)
Sen ska jag kolla på Made in Sweden och Glee. Jag är verkligen fast vid de 2 programmen och de bästa är att de går eftervarandra på samma kanal ;)

Nej nu ska jag inte sitta här längre. Ha en fortsatt bra dag!


Ååh, jag vill ha sommar nu, nu NU!!
Längtar som tusan till Italien, som faktiskt bara är 149 dagar borta!!:D

Puss!
//Ronja

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är inte ensam om att ha fastnat för Made in Sweden och Glee :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0