"Forever young, forever young, I wanna be forever young!"

Hello sweethearts!;)

Idag har det vart en riktigt seg och trött dag!:/ Slutade halv 4 också så det gör ju bara saken ännu värre...:( Iaf så längtar jag till imorrn för då ska Ida, Johanna och Linnéa komma hit efter skolan, sen på kvällen ska vi se på film, Twilight och Australia, sen ska Ida och Johanna sova här!:D Det kommer bli jätte kul och mysigt!:)
Ikväll ska jag först kolla på Made in Sweden sen Glee. Jag tror att Glee måste vara ett av de bästa serier som någonsin har gjorts! Iaf om man gillar sång och dans ;)

Orkar inte skriva mer nu.. Men ha en fortsatt bra dag!


En glad och (i mina ögon) ganska uppiggande bild!

Puss!
//Ronja


Kommentarer
Postat av: nattha

jaaa älskar gleeeeee :$

2010-01-14 @ 18:18:05
URL: http://livetsomengymnast.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Slutade tjugo i två! ;)

Postat av: Ronja

Jag ääääälskaaaar det ocksååååååå!:D



Jennifer TYST!!:D

2010-01-16 @ 15:42:13
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0