Hemma igen!

Tjaaaaaaaaaaaaaa!

Nu var det riktigt länge sen men jag har ju vart i FJÄLLEEEEN en heeel veeckaa!:D Kunde skriva nåt medans jag var där för Mårten tog inte med datorn och det fanns ingen där man kunde låna.. :/ Men, nu är jag hemma igen. :)
Jag tänkte försöka berätta veckan lite kort, får se hur det går.....

Söndag: Vi åkte strax efter 11 och det tog typ 6 timmar(?). Det var väldigt segt att sitta i bilen så länge men det var verkligen värt det. Det tog även lite x-tra tid för att vi stannade och åt en liten lunch i Uppsala innan vi började åka "på riktigt";) När vi kom fram var klockan kanske 5? Vi hittade vårt rum som typ låg längst bort ;), sen kollade vi runt lite och senv id sju gick vi till restaurangen och åt en riktigt god middag. Sen kollade vi på tv på rummet sen somnade iaf jag vid typ halv 10-10?

Mån-tor: Vi vaknade vid typ halv nio. Gick ner till restaurangen och åt en riktigt god frukost. Sen (på måndagen) gick vi och hämtade våra hyrda skidor och pjäksor(?) m.m och sen åkte vi typ 2 timmar. Vid ett åt vi lunch vid utegrillen. Det blev oftast korv. Sen åkte vi typ 2-2½ timmar till. Sen blev det duscha, fixa sig middagsfin, äta middag, spela lite Wii eller pingis, som fanns på hotellet, sen typ kolla på tv, sen sova.

Fre: Vi åkte inga skidor, men istället badade vi i badhuset som fanns på hotellet. Där var vi typ mellan 14 och 17. Innan det var det bara chill :) Efter det blev det som de andra dagarna (duscha, fixa sig, käka middag.....).

Lör: I lördags var det egentligen tänkt att vi bara skulle ta det lugnt och packa och sånt.. Men det var ingen som ville det så vi hyrde nya skidor m.m och åkte en dag till!:D Det var riktigt kul att få en sista chans att visa vad man går för i backen ;P

Sön: Satt i bilen typ hela dagen...

Sen hann jag även träffa lite nya kompisar! :) Och alla bor runt stockholm vilket är bra för då kan man ju träffas rätt så ofta :)

Ha det bäst!

Puss!

P.s Bilder kommer!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0