"Ingen kärlek är större än kärleken till mat!"

Helluuu!

Freeeeeeedaaaaaaaaag!!! YEES! Äntligen! Den här dagen har jag verkligen längtat efter! Ska bli så himla skönt att få sova ut imorrn, att inte behöva känna någån morgonstress för att man måste till skolan! Sen ska jagäven på bio imorrn med mamma och William, vet interiktigt vad vi ska se, mamma har bokat biljetter till nån film men jag vet inte vilken.... Såklart så hoppas jag ju på att det blir New Moon! Men vi får se.
Dagen idag har iaf vart väldigt bra. Vi fick tillbaka våra matteprov idag också. Det gick väl inte riktigt som jag hade hoppats men jag fick iaf G. Jag hade hoppats på ett VG men... bar 2 poäng ifrån... SUUURT! Det blir alltid så, jag fattar inte varför! Alltid typ 1 eller 2 poäng från vg eller mvg..! Ååååh! Vad sur jag blir! Hursom helst så blev jag ju faktiskt godkänd vilket är det viktigaste.
Ikväll händer inte så mycket. Ska väll kolla på Let´s dance och sen det nya programmet Solsidan, ett nytt humorprogram som har premier på fyran idag. Det verkar vara riktigt roligt!

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Är verkligen jätte trött, kanske att jag tar en liten tupplur..... Låter väldigt lockande just nu iaf!

Ha ne superbra fredag och ät massor med godis!:D hah

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0