Jag är trött på allt detta pluggande!

Alltså seriöst... jag vet att jag har sagt det här länge men snart ger jag upp! Jag orkar inte mer!Allt detta pluggande gör mig helt crazy! Ååååh, vad jag längtar till nästa lov som är 4 veckor bort.. Sen nästa, sen är det SOOOMMMAAR!:D BIIIG LOOOOOVE till det!:D<3 Men jag tror faktiskt att om jag tänker possitivt och inte tänker på att det är jobbit i skolan så kommer det gå jättesnabbt tills det är sommar! Och då blir det inte så deppigt längre.... ;) Hur som helst, dagen idag har vart ganska bra förutom att det är måndag vilket betyder 1000 läxor!
Ikväll ska jag inte göra mkt. Mamma och Mårten är på bio så jag är ensam med brorsan. Vi har vart på Pia och köpt glass som vi ska äta sen. Gott! Annars hönder inte mkt, typ kolla på tv eller nåt..

Det var allt för nu. Ha en bra kväll!

Puss!

Jag och min kära bror på julafton!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0