Matteprov imorrn!:O

Hellu!

Dagen idag har vart minst sagt seg! Jag har vart sjukt trött och typ inte orkat nåt! :/ det är riktigt jobbit eftersom man måste fokusera så mycket nu. Men jag tänkte på vad kul jag kommer få ifall jag kämpar, tex i sommar, då jag ska till ITAALIEEN!:D så då gick det lite bättre iaf!;) Nu sitter jag här och har ångest över att jag inte orkar eller KAN plugga till provet imorrn. Alltså seriöst jag blir galen för jag kan verkligen inte plugga till prov!:S De går bara inte!

Aja, ska försöka ta mig samman och göra så gott jag kan! Jag kan ju liksom inte komma till provet och säga att jag inte har pluggat så jag inte kan nåt... så jag MÅSTE försöka! Ha de´!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0