Ny klippt!

Hejhej!

Har inte skrivit på ett tag nu, men jag har inte haft tid helt enkelt! Det har ändå inte hänt speciellt mycket.
Idag skulle vi egentligen ha slutat halv 4 men bildläraren var sjuk så vi fick gå hem (vi har bild sista lektionen). Riktigt skönt! Gick hem med Ida till henne en snabbis, hon skulle typ göra lite småsaker, sen gick vi ner till centrum för jag skulle klippa mig. Det blevingen förändring i frisyren, tog bort det värsta i topparna och och sen blev det lite uppklippt också. Sen skulle vi ta 17 bussen hem, men den kom aldrig så vi satt i busskuren och väntade en halvtimme extra.. SURT kan jag säga! När jag kom hem var jag så kall och hunrig att jag skakade som en gammal tant med skaksjukdom! ;) Jag hade inte ätit sen lunchen i skolan och det var inte speciellt mkt till mat.. Potatismos och köttfärs ihopblandat..... vad är det för mat egentligen?? Aja, det funkade väl at äta iaf, men man blev inte spec. mätt på de.. Aja, nu ska jag plugga lite franska, har förhör imorrn på glosor-.-

Ha en superkväll!

Kramen!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0