Sherlock Holmes

Hej där!

Igår var jag på bio med mamma och William och såg Sherlock Holmes. Den var riktigt bra! Den var rolig, spännande och ännu mer rolig! Jag kan verkligen rekommendera den!
Innan vi såg filmen så åt vi på Max. Gott! Men innan vi gick till max så gick vi lite inne på Gallerian och gissa vem jag såg där.. joo, Bobby från Mammas pojkar! haha. Jag bara gick där och sen så gick han förbi mig och ja ba, mamma såg du?? De var Bobby från Mammas Pojkar! hon ba, vaa? haha!!

Idag händer inte så mkt.. Kanske pluggar lite, sen ikväll är det träning. Hoppas att det går bra! Jag måste ställa min handvolt-frivolt idag så jag kan tävla på de på lördag!

Nej, nu ska jag hitta på nåt att göra.. Ha en toppen dag!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du gick inte fram och bad om en autograf? :)

Postat av: Diana

Hoppas filmen var bra, funderar på att se den själv, men det får nog bli när den kommer på DVD:) Fortfarande inte sett New Moon? :/ KRAM!

2010-01-31 @ 22:53:47
Postat av: Ronja

Jennifer: Neej jag gjorde ju inte det! Hade kanske vart lite konstigt..? sen hade jag varken penna eller papper med mig!:S

Diana: Den var jättebra, sjukt rolig! haha, nej ingen New Moon än men jag väntar tills den går att hyra så kan jag se den på hemmabio ist!;D

2010-02-01 @ 15:53:24
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0