Sista inlägget..?

Heeej hej!

Idag vaknade jag halv 12. Då gick jag upp och mamma sa "Du har 30 minuter på dig sen åker vi ner till centrum och köper ett par mjukisbyxor och vantar till dig.." Jag ba what? haha. Jag han iaf bli klar till hel men då var inte mamma klar så jag fick vänta en halvtimme på henne...-.- Jag kan säga att jag kände mig riktigt risig när vi väl kom iväg, jag var nyvaken och osminad...:P men som tur var mötte vi ingen som vi kände ;)
Nu ska jag alldeles strax skriva packlista, kände bara för att göra ett inlägg först ;) Men ha en bra dag och ifall det inte blir nåt mer inlägg innan jag åker så ha en bra vecka ;) Jag kommer hem nästa söndag igen...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0