Alice in Wonderland

Godmorgon!

Har precis vaknat och såg att solen sken och att det var varmt som sjutton (26 grader, i skuggan) så då kände jag att det var dags att gå upp även om jag gärna hade legat kvar en stund till..
Igår var jag Först med Nattha. Vi gick till Vivo och köpte glass, satt i kinagungan på Västerängen, gick hem till mig  käka melon, pratade... Vi bara chillade i det varma vädret. Sen på kvällen kom Emelie hit, då gick vi två och hyrde Alice i underlandet och så hämtade vi morötter och dip hemma hos henne + att här fanns det nachochips och guaccomole(?) och ostsås som vi också dukade fram. Filmen var bra. Jag har hört att den inte ska va så jätebra men jag tycker att den va helt okej. Den slutade typ kvart över 12 och då gick Emelie hem och jag gick till sängen, haha.

Idag ska jag åka till Ekilla med Natha och Rebecka. Kul. Så nu blire frukost sen sola lite innan jag åker. Ha en bra dag alla.
Puss /Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0