Allt jag kan göra är att drömma...

Heejhej!

Har ni haft en bra dag? Det har iaf jag haft. Åkte till ekilla med Rebecka vid halv tre så vi kom väl dit typ tre. Vi badade lite sen efter en stund kom Nattha. Vi låg mest och solade och pratade sen vid typ 5 kanske kom Jesper också. Då badade vi lite till sen bara satt vi och pratade i typ 2 timmar sen åkte vi hem. Ännu en skön dag på stranden. Nu har precis duschat så nu känner jag mig som en människa igen, då kan man ju börja kolla vad kvällen har att bjuda på... Någon som vill träffas? Bara att smsa : )

Ha en bra kväll iaf.
/Ronja

Kommentarer
Postat av: Tessan

Gumman längesen vi snacka.. :(

Kommer du upp nått i sommar?? :] <3

saknar dig!!!!!!!!!!!

2010-07-16 @ 01:34:43
URL: http://glassgott.blogg.se/
Postat av: Tessan

När fyller han år??

Hoppas det!! ;D <3<3

älskar dig!!

2010-07-16 @ 13:27:55
URL: http://glassgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0