Are you afraid so say it

Tjaa!

Idag är det första gången det regnar på typ 2 veckor.. Snacka om behövligt, men jag hade inte sagt nej till lite mer sol ;)
Har inte gjort något speciellt idag. Va nere i centrum med mammsen och handlade lite smått, sen har jag bara vart hemma och tråkat.. Men snart ska jag ner till ... ja vet inte riktigt vart jag ska men jag ska iaf hjälpa Kenny att trycka tröjor tror jag de va... haha bra koll! men jag ska iaf vara vid HG hallen 4.

Aja ha de bra
Puss /Ronja

Det gäller att utmana gravitationskraften

så mycket som möjligt.

Hoppa upp i luften så högt det går

sedan är det bara att snurra utav helvete.

Har man tur landar man på fötter

och sen har man förhoppningsvis tillräckligt med tid

att flytta sig innan nästa galning kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0