I Ånäset

Heejhej!

Blev ingen update igår men satt i bilen typ hela dagen sennär vi kom fram så va det bus och skoj som stod på schemat.
I dag vet jag inte riktigt vadvi ska göra, men tror vi skulle åka till nåt ställe där det fanns en myr eller nåt sånt.. Blir väl trevligt tror jag. Sen imorrn åker vi till Skelleftehamn till min morbror. Asså jag har ingen aning hur jag ska hinna allt på en vecka...? De är sjukt mkt som ska hinnas med! Aja får se vad som händer.

Hörs när vi hörs!
/Ronja



P.s Det kan vara lite stavfel eller  attord sitter ihop men det ärför att typ hälften av alla tangenter är borta... sen kanse det´inte blir så jättebra uppdatering under den  här veckan då jag ärhär för ska försöka att träffa släckten mm. Men ska försöka skriva så mkt som möjligt av vad jag gör... D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0