If you´re the one for me, than I´ll be your hero

Heejhej!

Kom hem från Amanda för en stund sen, va där och badade, skönt men kallt.

Igår var jag med mamma och Diana i stäket i typ ängsjö eller vad det nu hette, ett jättefint ställe, stort och det finns vatten där man kan bada och är supermysigt. Efter det var jag med Amanda och Rebecka. Vid 10 gick vi till ica och köpte glass - 2 Benn & Jerry´s - och en hallonsoda, sen tig även Rebecka med sig bullar hemmifrån henne, sen gick vi hem till mig och satte upp tältet på studsmattan. När vi hade gjort oss iordning så gick vi in i tältet och hittade på massa kortspel - som var riktigt tråkiga. Men är man övertrött så är det kul. När vi väl skulle sova så var sjukt varmt! Höll seriöst på att dö! Somnade inte förns typ 5 och då började ju solen gå upp så då blev det ännu varmare... Aja, mysigt var det iaf. Puss på mina brudar!

Ska gå ut och sätta mig på altanen nu och läsa lite. Ha en fortsatt bra dag.
/Ronja

haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0