Jag vill vara en fjäril i ditt hår, Jag vill vara marken där du går, Jag vill vara luften du andas, Jag vill vara din sol när morgonen randas

Heejhej!

Har egentligen inte så mkt att skriva om men... Ska kanske hitta på något med mammsen och brorsan idag, var ett tag sen. Men jag måste faktiskt passa på att vara med kompisar här också eftersom att vi åker till Skellefteå på måndag (Ja Therese vi MÅSTE träffas då!!!!:D) och kommer vara där en vecka, sen är jag hemma typ en vecka sen åker jag till Gotland en vecka med familjen igen så jag hinner umgås med dom också! Aja, nu ska jag inte snacka om min familj mer... Vad skani göra idag? Jag vet som sagt inte vad jag ska göra men vi kommer nog på något.

Ha en bra dag.
/Ronja


Jag saknar dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Tessan

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! :D <3<3<3(L)(L)

SAKNAR DIG MED ÄLSKLINGEN!!

2010-07-20 @ 13:41:23
URL: http://glassgott.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hahha den är inte ful !! :D <3

2010-07-20 @ 14:02:59
URL: http://glassgott.blogg.se/
Postat av: Diana

Då tycker jag att ni kan ta en svängom Umeå också ;)

2010-07-21 @ 11:15:38
Postat av: Diana

Insåg förresten att jag inte är hemma före SENAST torsdag till veckan eftersom jag åker iväg till min kompis, tror jag :P

2010-07-22 @ 10:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0