Let´s not lose this chanse

Heejhej!

Har precis ätit hemmagjord pizza. Gott!
Idag har jag klippt mig. Äntligen! Men jag är INTE nöjd! Jag sa att jag ville ha mittbena, tror ni jag fick de eller...? haha neej!! Fick jävla fucking sidbena!!:S och jag är inte den som gärna säger om det är fel utan jag bara tiger och säger att det är bra... Aja, jag har ju fixat mittbena med borsten förut så får väl fortsätta att göra de ett tag till, men det vore skönt att slippa göra det det tar ju så lång tid..! Nej nu är jag bara lite gnällig. Är sjukt trött. Men om jag sover nu kommer jag inte kunna sova inatt + att jag måste skriva packlista så jag vet vad som måste tvättas..

Aja, ni får ha en bra kväll.
/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0