Norrlandsbesök!

Heejhej!

Inte har det gått att sola idag inte, nu när jag äntligen inte hade något att göra... Men kanske är ganska så bra för jag va verkligen tvungen att plocka undan kläder och lite annat från mitt golv, sen är det ganska skönt att det är lite svalare. Menmen, har iaf plockat undan på mitt rum, sen har jag läst ut min bok som jag fick i julklapp. Ja jag vet att det tog väldigt lång tid att läsa den men jag tyckte inte att den va speciellt bra i början så då läste jag inte på typ 2-3 månader....
Snart kommer nog Erika "Smart" Johansson hit med mina små älsklingar, conversen alltså, haha ;) Glömde nämligen dom i våran gemensamma väska som vi hade i Italien. Sen hade jag tydligen glömt ett par tghts också. "Hej, jag heter Ronja och jag är glömsk som en 80 åring!" haha det är nästan så:P

Vid kvart i 6 ungefär ska vi till Arlanda för att hämta min moster som kommer på besök och ska vara här i 12 dagar tror jag, sen kommer även en morbror och kusiner hit imorgon och ska sova här till torsdag. Skit kul!

Aja, ha de bäst!
/Ronja


Trillingar...?..... skulle inte tro det!

Kommentarer
Postat av: Diana

var fasiken rotade du fram den uråldriga gamla bilden på mig & sigrid? :O :P Piiiinsam....

2010-07-11 @ 19:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0