Ulrik Munther - Life

Heejhej!

Snacka om sjuk dröm jag hade inatt! Orkar inte förklara för ni kommer bara tro jag är störd på riktigt och sen så är den så konstig så ingen kommer fatta... Men den var riktigt sjuuuuuukt störd!

Idag ska jag inte göra speciellt mkt. Ska typ bara baka bullar för ikväll kommer Mårtens chef hit på middag.. Aftonklännignen på! haha nej då men det blir väl att städa lite iaf.. Men det blir nog trevligt tror jag.

Juste igår va jag med Nattha och Jesper vi gjorde inte så jätte mkt. Jag va tvungen att gå in på lindex och byta ett linne som hade gått sönder, innan jag ens hunnit använda de! Men dom fanns inte kvar så då fick jag ta något annat ist för samma pris och eftersom det var rea, ta 2 för1, så fick jag 2 tröjor och ett halsband. Ganska bra ändå! Sen gick vi till Gröna Dalen och gungade i cp gungan. Sen kom Mårten och skulle flyga så då kollade vi på när han startade sen gick vi hem och då kom Rebecka också. Sen gick vi bara runt ute och jag var lite smått övertrött så ja,ni som känner mig vet hur jag blir då.. haha!

Aja, men ni får ha en bra dag.
/Ronja

Kommer ni ihåg han Ulrik som vann Junior Eurovision song contest? Iaf så har han nu kommit med en ny låt som iaf jag tycker är helt okej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0