Så ta det bra med det dåliga, le när du är ledsen, älska det du har & kom ihåg det du hade, lär dig av dina misstag men ångra dom aldrig, lev för det du har & ge inte upp för det du saknar


God eftermiddag!

Ångrar som tusan att jag stälde klockan imorse. Tänkte ju att jag inte skulle sova bort halva dagen så att jag skulle hinna vara ute i solen lite mer. Men så när jag vaknar i morse är det inte ens sol ute... HUr surt? Ja, ni kan ju gissa..!
Aja, har vart uppe sen halv 12 iaf och jag känner mig riktigt duktig faktiskt.
Vet inte vad jag ska göra idag. Blir väl en slödag till. Är ensam så då passar jag på att bara ta det lugnt.
Nej, måste verkligen gå och göra något av dagen nu, orkar inte bara ta det lugnt... Får se vad som händer.

Ha en bra dag!
/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0