Terror on Elm Street

Hallå!

Haha, shit va fult det låter "hallå" ;) Aja, sitter hemma hos farmor och pratr lite och snart blir det väl sängen tror jag, är sjukt trött, men om jag kommer kunna sova det får vi se.. Har nämligen vart och sett Terror on Elm Street med Tessan och Shir höll sriöst på göra både nr ett och två några gånger! Hoppade till typ 70 miljarder gånger och en gång så föll även godispåsen ner på golvet  så att min favoritgodis som jag bara hade en av åkte ut på golvet... Typiskt! Både jag och Therese hade typ hjärtklappnig i 20 minuter efter att filmen slutat. Den var riktigt läskig som ni kanske förstått, men endå bra. Helt klart värd att se!

Nej nu ska jag kolla lite p tv se sen ska jag sova! Kanske ska kolla på Pocahontas...? Hehe såh alltid den när jag var här när jag var liten :) Seriöst varför skriver jag ens nu? Är det nån som är inne på datan och läser detta? Haha, antagligen inte... Aja, sov gott iaf!

Puss /Ronja


Kommentarer
Postat av: Diana

Jag försökte se filmen en gång med Erik för 100 år sedan men vi gav upp. Vi vågade inte se den ^^

2010-07-29 @ 13:29:40
Postat av: Ronja

visst är den läskig!?! :O

2010-07-29 @ 13:53:02
URL: http://alttidronjaa.blogg.se/
Postat av: Tessan

såå sjukt läskig!!

2010-08-02 @ 22:31:00
URL: http://glassgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0