En galen natt!

Godnatt! haha nej men det känns nästan så.. Ska berätta varför.

Igår fyllde ju Nattha år så jag, Sandra P, Madde och Erika(Göran) åkte hem till henne och vi käkade grilladbanan med choklad, grillade mashmallows + att vi hade 4 chokladkakor och 3 godispåsar varav en knappt gick att stänga och de andra 2 va typ halvfulla........ Och lite kolsyrad dricka på det! Vi satt ute på altanen och lyssnade på skön musik och snackade, sen kollade vi på roliga klipp på youtube, snackade lite till sen va klockan typ 12 och då gick vi in för alla va typ stelfrusna, så snackade vi lite till. Sen åkte madde och Erika hem och vi andra kollade på Friday 13th. Den var LÄSKIG! Fast än jag har sett den en gång förut så höll jag typ på att skita på mig! Sandra fällde en tår vid ett tillfälle för de va så himla läskigt och Nattha kollade knappt för hon va så rädd.... haha! Den slutade typ halv 3 och för att vi skulle kunna sova sen så satte vi på Lilla sjöjungfrun 2. När den slutade va klockan typ halv 4? då domnade vi på sekunden sen skulle vi ju upp halv 8 för det va träning 9... Blev snooz(?) till halv 9 så vi han inte käka nån frulle, sen träning i 3 timmar.. Kan säga att jag trodde jag skulle spy!

Orkar inte skriva mer nu. Men är hemma iaf och kommer bli det resten av dagen, måste packa och lite sådant. Sen blire sängen typ 7 ikväll. Ska ju ändå åka ganska tidigt imorrn..

Ha en bra dag!
/Ronja

Våra goda bananer
Grattis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0