The sky´s the limit

Heejhej!

Har precis tagit mig en skön och välbehövlig dusch så nu känner jag mig som en människa igen. Har mest bara solat idag, måste ju passa på vem vet, solen kanske inte kommer imorrn och sen kanske den är borta resten av livet..? haha. Nej men sen så blev jag även bjuden på glass av farbror Mårten, gott! Har även vart duktig och vart ute på en prommenad. Blev dock inte så långt eftersom man typ svettas ihjäl bara man tar ett enda steg! :O
Ikväll blir det fotboll igen. Spanien - Paraguay går ju bara inte missa! Och alla som känner mig vet nog vilket lag jag hejjar på..?:)

Hörs när vi hörs!
/Ronja


VS

Vem vinner och vem försvinner..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0