There will always be a place in my heart

Heejhej!

Vaknade för ungefär en timme sen och såg att det var ungefär lika mulet idag... Skit! Aja, inget man kan göra något åt.
Vad händer idag då? Själv ska jag nog bara sitta hemma och ruttna.. Inte kul alls, men sånna dagar behövs. Tänk om man skulle ha roligt exakt hela tiden.. Då skulle man ju tillslut inte veta när man har roligt eller inte. Sen skulle man ju inte ha något att längta efter, eftersom man redan har så kul och gör allt roligt hela tiden.. Nu blev det säkert jättekonstigt men jag är sjukt trött så jag vet typ inte vad jag skriver, haha!

Ha en bra dag iaf.
Puss /Ronja


Jag vill träna!!

Förresten.. vad tycker ni om min nya design? Jag gillar den iaf. Tack Nattha!

Kommentarer
Postat av: nattha

den är awesome :D <3

2010-07-18 @ 14:11:38
URL: http://nathaliechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0