Dålig uppdatering.....

Heejhej!

Dålig uppdatering är bara förnamnet, haha! Men seriöst, vem sitter inne och bloggar på sommarlovet..? Visst det har inte vart superfint väder men man kan ju ändå vara ute bara man tar på sig en jacka. Sååå, jag har art ute och bla åkt Lidl vagn genom typ halva Bålsta. Riktigt skoj!;) Har även tältat med Amanda och Bella i ett två manna tält med två madrasser, 3 täcken, en tjock filt och typ 20 kuddar. Trångt men mysigt haha!
Idag har jag firat brorsan, vart nere i centrum och köpt lite till Italien, senare ska vi käka tårta och William ska öppna presenter..

Imorrn åker vi!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!!!!!! Ska bli så himla kul! Åååh, längtar som ett djur. Kommer nog inte ta med mig mobilen, så jag kommer inte kunna smsa efter 17.30 och fram till måndag 28, kommer hem söndag kväll (27) men då kommer jag antagligen somna på typ 2 sekunder!;) Det kommer inte bli någon uppdatering under nästa vecka heller, men jag bloggar nog lite imorrn innan jag åker.

Ha en bra kväll iaf.
Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0