Den bästa filmen ever!

Heejhej!

Guuuuuuud!!! Filmen var huuuur bra som helst! Måste verkligen ses!
Innan filmen var det shopping. Jag köpte 2 linnen och en oversize tröja och sen köpte Emelie 3 par trosor till mig som en försenad fördelsedagspresent. TACK HJÄRTAT!

Vad händer idag då? Jag ska nog bara ta det lugnt och försöka vila så mkt som möjligt eftersom att jag inte sovit ordentligt på typ 2 veckor..

Ha en toppen dag iaf.
Puss /Ronja


Två linnen från BikBok
Oversize tröja från Gina Tricot (den är typ mintgrön men det syns inte på bilden..)
Riktigt söta! ;)

Det här köpte jag i Italien:

Stekiga brillor!

Versace Bright Crystal, köptes på Tax Free´n

Köpte en söt mugg till mamsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0