Dumma reklamutdelning..!

Heejhej!

Länge sen nu, men jag har haft mkt att göra.. Orkar inte berätta i datelj om ehlgen men den var himla bra iaf! Var med Amanda typ hela tiden och i lördags sminkdae vi Rebecka innan balen, sen åkte vi dit och kollade, hon sov hos mig.
Söndag, är vi i gamla Bålsta typ hela dagen, träning, bada i Amandas pool...
Ja... ungefär så har den sett ut, med typ 1000000 skrattattacker! :)
Idag har jag vart ute och delat reklam i typ halva Blåsta (haha) med truppen.. och åååh, vad jobbigt det var! Gick där och tänkte: Det här är för Italien! om och om igen..! ;) Är helt slut i benen och i fötterna efter att ha gått i 3, TRE!! timmar. Aja, nu väntar jag på att mamma ska bli klar i duschen sen ska vi se: P.s I love you! Den är så himla bra!

Ha en bra kväll!
Puss /Ronja


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

du kan läsa om det på bloglovin.com :)!

2010-06-08 @ 21:21:46
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0