För mycket sol?

Heejhej!

Hur är det möjligt? Även fast det nu är sol och det är varmt så känner jag mig tröttare än en tråkig mörk vinterdag... Är det för mycket sol? Eller är det bara så att jag inte sovi ordentligt inatt? Jag har tyvär inte svar på det, någon annan som har ? Aja, dagen har vart bra iaf. Fick tillbaka min och Linnéas uppsats om diabetes idag och vi fick VG på den. Nöjd för en gångs skull, annars brukar det bara vara MVG som gäller! ;)
Efter skolan åkte jag och mamma till centrum för hon skulle köpa kläder till konserten på lördag.. Tog typ 2 timmar men ändå hittade hon inte något.. Typiskt!

Nej nu blir det tv. Ha de bäst!



Puss! /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0