Friidrottsdag

Hejhej!

Idag har det vart friidrottsdag med skolan.. Det var ... så där. Kunde ha vart bättre, men jag ska itne klaga. Var med på allt utom höjdhopp eftersom att jag VERKLIGEN suger på det och jag skulle seriöst riva på första nivån och då skulle jag skämma ut mig för hela halva svenska folket!! haha! Lite over kill kanske men.... ja, haha. På stafetten sen på slutet gick det as bra för gula först men efter Andrés fail (tror aldrig jag har sett någon göra en så stor fail!) då han typ kastade iväg stafettpinnen i luften haha! Men vi kom 2a iaf;)
Kom hem typ 2 och sen dess har jag bara kollat tv och typ dött! är sjukt trött.

Om typ 2 timmar ska jag gå till träningen. Eller idag kommer det nog inte bli så jättemycket träning eftersom vi ska snacka om Italien (endast 17 dagar kvar!!!:D) med RM-truppen för att alla ska veta vad som gäller och ja, vad vi ska ha med oss, m.m. Nej nu ska jag kanske gå ut en stund eller så jobbar jag lite matte för att det ska fastna ordentligt.?

Ha en bra dag iaf!
Puss! /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0