It´s my birthday todaaay!

Heejhej!

Har blivit lite dålig uppdatering nu sista tiden, men det har vart sista veckan i skolan, födelsedagar m.m. Men nu är det SOMMARLOV och jag är ledig i 10 veckor!:D Så j*vla najs! Som grädde på moset fyller jag 15 idag också så det känns riktigt braa! Vaknade imorse av familjen som kom in och sjöng och hade frukost på en bricka som jag fick äta i sängen. Fick även en present på morgonen, och ska jag vara riktigt ärlig tror jag att det är den bästa jag kommer få, Nämligen 2 biljetter till förpremiären av eclipse så jag får välja en kompis som får följa med!!!! :D:D Sen blev det brottom för jag hade bara en timme på mig att fixa mig och det var ganska mkt jag skulle göra.. Det blev fika och betygsutdelning sen fick vi gå. ÄNTLIGEN SOMMARLOV! Ska snart äta lunch, kycklingsallad. Senare efter middagen blir det väl efterrätt som består av tårta, sen presentöppning och sen ska jag till Göran och där kommer nästan alla brudar från gympan va det kommer bli awesome!

Ha en bra dag, det ska iaf jag ha!

Puss! /Ronja


Så här ser jag ut idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0