Mitt livs bästa vecka är slut....

LÄNGE SEEEEEEEEN!

Vilken underbar vecka det har vart! Tänk om jag hade missat detta? jag hade serilst DÖTT! Orkar inte skriva nu, är trött som ett as för jag har typ inte sovit inatt, förklarar mer.. kanske imorrn.  Men det har vart så jäkla kul! Vädret har vart  underbart (förutom de 3 första dagarna då det bara vräkte ner regn hela tiden...), utomhushallen var toppen och självklart blev det bättre med bästa UT- äldre och RM3 :D

Lite bilder:
Så här glada var vi när vi kom till Skavsta ;)
En del av vårt rum
Första kvällen..


Finns många fler bilder men det tar så himla lång tid att ladda upp..

Imorrn blir det Kista med Emelie Hela dagen. Först shopping och sen Twilight Movie Night :D

Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0