Skön dag

Heejhej!

När jag kom hem idag var det 2 elektriker i huset som ba: HEJ! haha jag va itne ens berädd så jag blev lite paff, haha! Aja, dagen har vart bra. Hade ingen idrott eftersom att röd och blå har friidrottsdag idag så istället skulle vi gå ner dit och pricka av oss sen gå tillbaka till skolan. Men jag Sarah och Johanna gick till centrum och köpte glass;) Gott! När vi kom tillbaka var det lunch, vilket inte var så kul eftersom att jag var mätt av glassen och det var god mat. TYPISKT! :P
Nej, nu ska jag ut och soooooola!

Ha en bra fortsatt dag!
Puss /Ronja


Dagens:
Tröja - Gina Tricot
Kjol - Lindex
Armband - Ur& penn

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe okej :P

allt bra idag då? :)

2010-06-02 @ 17:13:43
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0