Tack för kvällen, ni är BÄST!

Heejhej!

-Säger en trött Ronja! Igår var en riktigt bra kväll. Hade jätte mysigt med de bästa tjejerna, synd bara att inte Elin och Erica "Johan" kunde komma :/ Vi snackade, badade tunna, snackade, lekte "Jag har aldrig..." (med läsk så klart!;)), snackade ännu mer, gick hem med Amanda, följde Sandra till bussen, blev stoppade av polarna, skrattade, skrattade ännu mer.... Ja, ni fattar ;) Jag sov iaf kvar där och det gjorde även Natha och Emmica, mysigt var de! Somnade kanske 2..? Tidigt ja, jag vet, men vi hade faktiskt vart uppe tidigt på morgonen...
Idag har vi inte gjort mkt, vaknade typ halv 12, kollade tv till 2, gjorde brunch sen kom jag hem vid typ 4 och då kollade jag på Stick it, en skitbra gympa film, som jag lånade av GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRAN! haha.

Vad händer ikväll då? Jag ska kanske va med Amanda och Rebecka, kul.
Nej, nu ska jag göra mig lite fräsch och sen planera kvällen lite. Ha en bra kväll!

Puss! /Ronja

haha denna sak fick jag i ett paket.. Någon som kan gissa vad det är..?;P
Jag langar kvällens asgarv!

Cp klubben har anlänt..! :)
En lite normal bild iaf, haha

Kommentarer
Postat av: Diana

En ballong hoppas jag ;D Grattis åter igen :)

Kul med sommarlov nu också va? Har jag med ;D (heller, så fort jag får veta att jag är godkänd på senaste tentan så jag kan slappna av också :P) Kram

2010-06-13 @ 10:10:01
URL: http://daenyras.blogg.se/
Postat av: Ronja

haha,neej typ 9 kondomer och duschgrejer!;)

Du skoja inte! så jäkla skönt!! :D

Kram

2010-06-13 @ 20:25:53
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0