Två dagar kvar!!

Heejhej!

Skulle egentligen vara och dela ut reklam nu igen, men kan inte för jag har (ursäkta ordet!!) FITTONT i ... ja jag vet inte ens vad det heter, men ont har jag iaf!! Det gör ont exakt hela tiden!-.- Hoppas att det blir bra bara så att jag kan dela ut i mitt område som jag har eftersom jag vill hjälpa till annars känns det taskigt mot de andra. Menmen, det är inget jag kan göra något åt.
Dagen idag har vart.. seeg! Hade EN vanlig lektion och det var idrott då man fick välja mellan fotboll och brännboll. Dessutom hade alla 8or sovmorgon till 09.10 men det hade jag inte hört så jag kom kvart över 8 iaf.. SURT! Som tur var får jag sovmorgon imorrn för att jag stannade kvar och hjälpte till inför 9ornas avslutningsmiddag.

Nej, ska sätta mig och kolla på tv. Sen ska jag göra en tidig kväll ikväll för jag är sjukt trött!
Hoppas ni har haft en mer värd dag än jag!



Puss /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0