Twilight Movie Night

Heejhej!

Vaknade 9 idag eftersom att jag och Emelie egentligen skulle åka till Kista med 10:39 tåget men det blev ändrat så vi åker bil vid 1 istället eftersom jag ändå måste få mina pengar och någon vuxen måste hämta ut biljetterna...
Jag har inte hunnit göra mkt på morgonen, orkar inte göra nåt heller. Funderar starkt på om jag ska gå tillbaka till sängen en stund.  Det kommer nog inte bli någon mer uppdatering idag eftersom jag åker vid 1 sen kommer jag hem typ 1 inatt.

Ha en bra dag iaf.
Puss /Ronja


hahaha den bjuder jag på!!

Kommentarer
Postat av: farmorkära hälsningar

hej det var ju trevligt att du fått vara till italien

var det på nåt träningsläger du var ,eller på någon tävling hälsningar farmor

2010-06-29 @ 15:13:32
Postat av: Ronja

Ja det var träningsläger :)

Kram

2010-06-30 @ 15:11:40
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0