U smile, I smile

Heejhej!

Har precis tryckt i mig massa jordgubbstårta. Gott! Öppnade även mina presenter. Det var inte många men dyra! Nu väntar jag bara på att klockan ska bli runt 7 så att Rebecka kommer, sen ska vi ner till centrum och köpa läsk och godis och sen vidare till Göran där de andra coolingarna är. Kommer bli så himla kul! Vet inte riktigt vad vi ska göra, hade tänkt bada i hennes badtunna eller vad det nu var, men det regnar ju så vi får se....
Tack alla för alla gratulationer och tack farmor, Johanna, mamma och Mårten för mina fina presenter!

Ha de gött!
Puss! /Ronja


Kolla vilken underbart vacker stad! Om endast 1 vecka och 1 dag är jag äntligen där! LÄNGTAR!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0