Bra dag med trevligt sällskap!

Godkvällens!

Det var riktigt mysigt och kul idag. Först på bussen från Spånga till Vällingby så var det en kille med nåt handikap som kom fram till mig och Emelie och började fråga en massa saker typ vad jag hette och vad vi skulle göra och a lite sånt.. fast vi dissade honom, haha! När vi kom fram gick vi i 2 butiker sen va klockan typ 12 så vi åt lunch inne på Vällingby huset där det finns en massa olika sortes mat. Jag åt asiatiskt! GOTT!:D Sen fortsatte vi gå i butiker till typ 2 då vi gick till bussen.
Hittade ganska mkt idag faktiskt. Ett par svarta jeans, en blommig oversize tröja, ett nitarmband och två guldiga armband... Hittade ju mkt mer också men så var det ju det där med att pengar inte växer på träd, och det är ju verkligen synd när man hittar så många fina saker!

Har hunnit vara ute och springa idag också, riktigt skönt!
Nu ska jag kolla lite på tv sen blir det sängen. Goooodnatt!

/R

(Tyvärr vet jag fortfarande inte vart kameran är så kan inte ta några bilder.....:S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0