En tanke!

Heeeeeej bloggeeeeeeen!

Måste bara börja med att säga att jag är riktigt trött! Jag är riktigt trött! Så, nu har jag sagt det... haha!;) Aja, dagen har vart bra. Jag kom på en sak idag. Även om jag är så himla trött och typ bara vill somna i soffan på dagen så gör ändå de små söta små liven att jag orkar vara vaken, jag blir glad av dom! Småbarn är verkligen det bästa som finns för dom är så himla snälla, gosiga och det bästa av allt dom är bara barn fortfarande! Inte som dom där 7-8 åringarna som har kommit på att de ska se ut som alla typ höstadie/gymnasie elever med typ jeansleggings, lacktights med typ en adidaskofta eller nåt... Det är HEMSKT, och bara äckligt ifall man frågar mig!
Aja, har precis kakat lite mat efter träningen som inte gick allt för superbra. Kanske inte så konsitgt med tanke på att jag inte ens var speciellt taggad på att träna från början..? Lite småsurt också att jag började känna mig yr med typ 1 timme kvar att träna så fick sitta resten tills det var dags att plocka undan och sen köra fristående. Typ de ända som gick bra.

Nej, nu ska jag gå och duscha sen hoppa ner i den (förhoppningsvis) varma och gosiga sängen!
Hoppas det blir några sweet dreams inatt!:)
Sov sött! /R

haha bilden..! Ser seriöst heeelt sjuukt ut!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0