FREEEEEDAAAG!

Hejhej!

Jag är så himla glad idag! Imorse kändes det som att det skulle bli en piss dag, men nej så blev det inte. Först var det språk och alla vet väl vid det här laget att jag går på franska..? Men iaf så jobbade vi 2&2 med den man sitter bredvid. Sen lekte vi en lek som var ganska kul faktiskt ;) Sen var det engelska, men som jag sa i förra inlägget så hade vi ingen lärare. Efter det var det musik, dagens första prov. Kände sinte sådär jätte bra.. Men, jag gjorde mitt bästa och det lönade sig, fick nämligen G+. 5 poäng från vg.. Sen efter lunchen var det matte där vi hade dagens andra prov. Okej, de va läxförhör, men ändå ;) där fick jag iaf 10/13 :D Såå glad! Sen hade vi idrott. Gick inte så bra för jag var helt död i hela kroppen.

Nu sitter jag och känner vårkänslor i hela kroppen. Solen skiner, och snön smälter (ÄNTLIGEN!!), och jag sitter här i bara shorts och linne! Såå skönt!

Nästa vecka och veckan efter det = INGEN SKOLA!!:D Då är det nämligen PRAO. Ska bli så himla skönt att inte behöva vara i skolan på hela två veckor!

Aja, ska plugga lite nu så jag inte behöver göra det så mkt i veckan. Ha en bra dag!

Tänk, snart kanske man kan gå såhär igen! Tänk, att slippa alla tjocka och jobbiga varma kläder, bara gå runt i tunna linnetyger och flippflopp på stranden! Tänk, att få vara BRUUUUN!:D Jag längtar verkligen till sommarn! Sommaren 2010 kommer bli BÄST, det känner jag på mig! Puss/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0