Grupparbete

Hejhej!

Idag har det gått bra, tror jag ;) haha, nej men dagen började med spårk (franska) vilket jag inte kände mig så sugen på, vilket jag nästan aldrig gör... vi fick rätta felen på provet vi gjorde för några veckor sen. HAHAHAHA!! säger jag bara om det provet, visst jag fick bra betyg men, jag hade såå många slrvfel och hade skrivit riktigt konstiga saker på vissa ställen.. Aja, dagen gick och vi hade gympa, men eftersom jag glömde kläder så kollade jag bara, vilket kändes skönt idag för de va inte alls något roligt. Sen efter lunchen var det eget arbete men vi har tydligen börjat med ett tema (va ju på prao förra veckan då de började), kär men inte galen! heter det. Handlar om sex och samlevnad, lite lagom kul sådär!;) Det är ett grupparbete som man sen ska redovisa för hela senarelaget, vilket inte känns spec kul!  aja den är inteän iaf!

Nej, nu ska jag gå och dela ut reklamblad. Ska kolla ifall nån vill gå med mig :)
Laaater! /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0