I´m feelin' like a star, You can´t stop my shine!

Hejhej!

Har vart en bra dag idag, väldigt trött bara. Känner att jag har fått mycket gjort.
När jag kom hem satte jag mig och färglaggde (heter de verkligen så?? låter väldigt konstigt iaf!) min Sverige-karta, sen jobbade jag lite matte. Ska även ta och rita en trafiksäkerhetskamera till no arbetet som jag helt har glömt bort!:S Men de borde inte ta så lång tid. Nej, nu ska jag fixa lite mat till mig och brorsan innan vi ska på träning.

Kanske uppdaterar senare. Annars så ha en bra kväll :)
Pusssss!/R

Kommentarer
Postat av: Nattha

Aaaaah suger på att plugga hemma, själv får jag snart panik av all plugg jag har fått hem under två dagar :|<3

2010-03-30 @ 16:40:56
URL: http://nathaliechristina.blogg.se/
Postat av: Ronja

Visst är de jobbigt? man känner sig inte taggad att plugga när man är hemma... men i skolan kan man inte koncentrera sig för alla pratar hela tiden.. SÅ NÄR F*N HADE DOM TÄNKT ATT MAN SKULLE PLUGGA?!:O haha!<3

2010-03-31 @ 16:10:51
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0