Jag är så duktig!

Heeej bloggeeeen!;)

Känner mig riktigt duktig idag. Har gjort klart No grejen (en vecka sent men jag är glad att den är gjord iaf:P) sen har jag hjälpt mamma och handla och sen hjälpte jag med maten, eller ja, göra iordning maten, hon håller på att steka den just nu ;) Blir kikärtsbiffar, vet inte riktigt vad det är men hoppas att det blir gott iaf för jag är utsvulten!

Medan jag väntar på maten sitter jag här och tar lite egobilder med mobilen (har fått en mobil av Emelie som hennes pappa hittade på hans jobb som jag tänkte använda till jag har samlat ihop pengar till en ny, vilket kan ta ett tag eftersom jag verkligen är sämst på att spara!) Det är verkligen en kass kamera, men har man inget att göra så... :P

Aja, ha de bra!
Pöss!/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0