Jag ser de snöar, jag ser det snöar det var väl tråkigt, JA JA!

Hejsan i snöovädret!

Vaknade upp imorse och såg att det snöade igen.... När ska den j*vla snön försvinna? Mars är snart slut och det kommer ännu mer snö. Vad är det här? Hoppas verkligen att våren kommer tillbaka väldigt snabbt!

Ska fortsätta med so arbetet som jag inte gjorde igår... Måste verkligen göra klart det så snabbt som möjligt! Ikväll är det träning. Ska bli riktigt skönt att få röra på sig lite. Jag har verkligen ätit mkt ihelgen. Först godis på bion i fredags sen en massa chokladmandelkakor. (Vi han tyvär inte äta cheesecaken igår..:()

Nej, nu skaj ag jobba lite här.. Ha en bra dag!
Puss!/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0