Mys med familjen!

Hej där!

Har precis ätit en super god middag, det blev en väldigt delikat måltid som är ganska ovanlig, nämligen tacos! haha! Har även bakat med mamma och William, det blev chokladbiskvier och cheesecake som vi ska äta till lefterrätt samtidigt som vi spelar spel. Blir väl typ ticket-to-ride eller med andra ord skulle jag gissa ;) Mysigt!

annars har jag inte gjort speciellt mkt idag. Har känt mig lite sjuk, hoppas att jag inte har blivit smittad av de små barnen det var nämligen 4 stycken som var hemma igår för att de hade spytt under natten plus att det var en som spydde vid frukosten... INTE trevligt! Aja, får käka massa vitlök eller vad det nu är som man ska äta:P nej, men jag tror inte jag kommer bli sjuk, jag brukar inte vara den som smittas *Lycklig för det!*

Nej, ska kolla lite på tv sen blire att mysa med la famille! Ha en superbra lördagskväll, det ska iaf jag ha!
Puss!/R


Alla säger att vi är så jätte lika, men... såå lika kan vi ju inte vara, eller?

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag ör ju också till den gruppen som är lik er, enligt alla andra. :) Fast om du tittar på min bild på facebook så är jag kusligt lik Sigrid där :O

Kram på dig! ^^

2010-03-20 @ 21:39:23
Postat av: Ronja

Jaa och jag fattar inte! Visst är vi lika men hallå, ve ser faktiskt Inte ut som typ systrar eller nåt?!:O

har inte hunnit kolla..;) Kram!

2010-03-21 @ 13:58:51
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0