Ny favorit!

Heej!

Guud va skönt att få vara ledig på en fredag! Men lite tråkigt för typ alla andra är i skolan, men rätt skönt ändå!;) Vaknade vid 11.20 sen gick jag upp och åt lite brunch, fast än jag inte ens var hungrig, men jag kan ju inte hoppa över en så viktig måltid.. de går bara inte! Sen gjorde jag mig iordning sen gick jag ner på centrum. Där gick jag först in på kicks och kollade (luktade) på lite olika parfymer och jag tror jag har hittat en ny favorit!:D Sen köpte jag värmeskydd med tanke på hur mkt jag plattar och lockar håret.. och en ny deo. Sen gick jag in på ica och  köpte en hårspray och tuggummi, sen in på lindex för att köpa en ny bh. När jag kom hem var klockan 3 och då satte jag mig och kollade på Blue Water High, haha! men de är faktiskt bra!

Nej nu måste jag äta lite, har träning om typ en timme. Ha de bra!
Puss!/R
Min nya älskling!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0