Shutter Island

Hejhej!

Igår va en ganska stressig men mysig dag! Efter praoen gick jag hem och fortsatte på so-arbetet. Sen halv fem gjorde jag mig iordning för träning (eftersom vi har tävling nästa helg så har vi x-tra fristående träning 2 fredagar) som va mellan 5 och halv 7. Sen snabbt hem och duscha och sen åka iväg till Kista för att se på bio med mamma och Mårten. VI såg Shutter Island men Leonardo DiCaprio. Den var väldigt bra faktiskt, även fast jag inte riktigt fattade slutet men... Filmen började 9 och slutade halv 12 så det blev ganska sent med tanke på hur trött jag var, men vad gör man inte för lite film? ;)

När mamma kommer hem ska jag fortsätta med so:n är inte riktigt klar än men borde bli det idag, hoppas jag iaf. Aja, ha en bra dag!
Pöss!/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0