Sista praodagen

Heej!

Har precis skrivit MASSOR i so arbetet. Hoppas verkligen att jag är klar nu, mamma ska kolla på det när hon kommer hem från kören, sen kanske vi finslipar lite men.. Sånt får man räkna med!;) Aja, sista dagen på praoen idag, lite tråkigt faktiskt! Blev till och med lite tårögd när de kom med ett paket för att jag hade vart så duktig! Dom är så söta! Barnen fattade ju inte så mycket men det förväntar jag mig inte heller! Det jag fick ar ett presentkort på Kicks med 100 kr. TACK SÅ JÄTTE MYCKET säger jag bara! Sen som grädde på moset är det ju våffeldagen idag så då fick vi våfflor till mellis, himla bra avslutning på 2 väldigt roliga veckor!:)
Imorrn är jag LEDIG!!!:D Ska bli sååå skönt! Sen på kvällen är det ju x-tra träning inför tävlingen på söndag. Sen kanske det blir att träffa nån? Får se. Har iaf fått mina pengar nu så nu kan jag smsa igen, eller ja, när jag har tankat den med lite moneeey!;) Tror jag ska gå och göra det nu på en gång faktiskt!

Menmen, ha en bra kväll!
Pyss!/R

Fulis jag och söterika på Vikingacupen! Nästa tävling: Poängjakten i Katrineholm! Ska bli skit kul!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0