Tell me, why am I in tears?

Hejhej!

Idag har jag vart sååååå trött! Somnade nästan när jag satt och läste för 2 stycken efter lunchen idag.. jag lutade huvudet mot väggen och de var så himla skönt, hade det inte vart för att en av tjejerna pratade med mig hade jag seriöst somnat väldigt snabbt, haha! Men, jag överlevde dagen och nu ska jag do some homework, sen blire träning. Hoppas verkligen att det går bättre idag! Men som sagt, innan tävling går det alltid neråt, särsilkt på förträningen. Men sen när man väl dtår där på golvet och det är dags så får man nån sorts extra kick och allt blir (för det mesta) alldeles perfekt!:D

Men ska jobba lite nu.. /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0