Yes, it´s true I am alive!

Hej där!

Länge sen nu.. Men jagh ar faktiskt flera anledningar, det har vart jätte mkt i skolan (fortfarande skiit mkt men nu är det ju ändå fredag!), jag har haft träningar, jag har typ inte suttit vid datan + lite till... Som sagt så är det väldigt mkt just nu! Men nu när det är helg ska jag försöka blogga så mkt som möjligt!:D

Dagen idag har vart skitjobbig! Jag har vart nervös hela dagen (började redan igår...) för en engelska redovisning vi hade idag.. Det värsta var att det typ bara var jag i min grupp som var förberädda och hade planerat, pluggat m.m.. så de var jag stressad över + att allt skulle vara på engelska... det var stor press helt enkelt! Dessutom var min grupp (jag och André, Jonas och Carro var inte där) var först av alla! Jag stod där framför klassen och typ skakade som en gammal kärring när jag pratade och jag kände mig såå dålig och ååh, det var hemskt! Men nu är det över iaf och det känns riktigt skönt. Fick även veta mitt betyg, VG+!:D blev jätteglad för det! Men jag fick tyvärr inte höra min feedback, det blir på måndag, och när jag får den ska jag också passa på att säga att det typ bara var jag som jobbade i min grupp, att det var jag som gjorde nästan allt! Det kanske inte höjer betyget, men det kan ju vara bra att läraren vet sånt.

Skulle egentligen ha åkt och shoppat med Emelie idag efter skolan men hon kunde inte flr dom har extraträning... Får bli på söndag istället!:)
Nej, nu ska jag plugga lite, sen kan jag lägga det åt sidan en liten stund iaf!
Ha en superbra eftermiddag/kväll!

Dagens!

Puss!/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0